Bawa Awek Naik Kereta Mewah, Tapi Ayah Tidur Atas Lantai - Awek Sendu




Perghhh. Sekali lagi trending kisah lelaki ini. Sebelum ini ada cerita yang dia belanja awek dia naik kereta mewah. Tapi kali ini Hafiz Mahamad sedkit bengang bila Wanita Sendu yg cemburu dengan dirinya memuatnaik status yang membandingkan layanan aweknya dan jugak ayah kandungnya hatinya..






"

Aku tengok dia ni dari td dok gigih dari tadi tweet&rt hina bapak aku ni. Kau nak famous, aku bagi."





Teruskan lagi, teruskan cik fafasciola. Terus sebar fitnah, aku nak tengok lagi. Disebabkan sorang buat fitnah, haa jadi makin meluaslah benda ni. Takpa, aku bg kau famous"



Yes, aku tak pernah koyak orang hina aku. Tapi jangan family, aku lebih kenal mereka. Kalau dulu dorang suap aku nasi, aku balas jasa mereka sampai mati. Jangan tabur fitnah and bercakap benda yg takda usul yg betul."






KREDIT ISNTAGRAM HAFIZ MAHAMAD 

Bawa Awek Naik Kereta Mewah, Tapi Ayah Tidur Atas Lantai - Awek Sendu Bawa Awek Naik Kereta Mewah, Tapi Ayah Tidur Atas Lantai - Awek Sendu Reviewed by Admin on 21:49 Rating: 5

No comments:

loading...
Powered by Blogger.